کتاب مبانی هنرهای تجسمی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کتاب مبانی هنرهای تجسمی
نوشته شده در سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 242
نویسنده : mostafa arazi

در این پست تصمیم دارم کتاب الکترونیکی مبانی هنرهای تجسمی را جهت دانلود به صورت رایگان در اختیار دوستان قرار دهم. این کتاب جزء مجموعه کتاب های رشته نقشه کشی معماری است که در هنرستان های فنی و حرفه ای، سال دوم تدریس می شود. همچنین کتاب حاضر جزء منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشد که داوطلبان کنکور می توانند از آن استفاده نمایند. کتاب مبانی هنرهای تجسمی شامل یازده فصل می باشد که فصول آن به ترتیب عبارت است از:  مبانی هنرهای تجسمی؛ عناصر بصری (نقطه، خط، سطح، حجم)؛ شکل، ترکیب و بافت؛ تناسب، تعادل، تباین، حرکت و ریتم؛ فضا در هنر تجسمی؛ مفهوم رنگ؛ فیزیک رنگ؛ شاخصه های اصلی رنگ؛ دسته بندی رنگ ها؛ کنتراست رنگ و فصل آخر آن هم  مربوط به هماهنگی رنگ ها (هارمونی) می باشد.

این کتاب تلاش دارد تا با تکیه بر اصول و مبانی هنرهای تجسمی و تجربه ی عملی، شناخت و مهارت افراد را در درک و ابداع آثار هنر تجسمی گسترش داده و خلاقیت هنری آنها را به نحو موثرتری ارتقاء دهند. همچنین با شناختن و تجربه کردن مبانی هنرهای تجسمی، زبان آثار هنری که با تجسم و با ارتباط بصری سر و کار دارند بهتر فهمیده می شوند و بهتر به کار گرفته می شود.

فایل حاضر با فرمت WinRAR جهت دانلود شما عزیزان قرار گرفته است که شما برای استفاده از فایل مورد نظر، پس از دانلود کردن آن، باید فایل دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR، از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار روی فایل دانلود شده راست کلیک نمایید و گزینه Extract Here را انتخاب کنید. پس از خارج شدن از حالت فشرده محتویات فایل، شامل تعدادی فایل با فرمت pdf می باشد که می توانید توسط نرم افزار Adobe Reader آن را اجرا نمایید.

mht کتاب مبانی هنرهای تجسمی

نام کتاب: کتاب مبانی هنرهای تجسمی

مقطع: هنرستان فنی و حرفه ای

پایه: سال دوم

رشته: نقشه کشی معماری

حجم فایل:  5.2 MB

فرمت فایل دانلود: RAR                           نرم افزار مورد نیاز: WinRAR

فرمت فایل اجرایی: PDF                        نرم افزار مورد نیاز: Adobe Reader

 


دانلود رایگان از لینک کمکی                                               download1 کتاب مبانی هنرهای تجسمی



:: موضوعات مرتبط: معرفی کتاب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: